loading...
دانلود آهنگ آدرس جديدpersian-music.rzb.ir
امین بازدید : 21563 چهارشنبه 23 آذر 1390 نظرات (0)

دانلود آلبوم جدید و فوق العاده زیبای معین به نام دلم تنگه

moein%20delam دانلود آلبوم جدید معین به نام دلم تنگه

Moein%2090 دانلود آلبوم جدید معین به نام دلم تنگه

طبق اطلاع رسانی پایگاه اینترنتی معین فنــــز  ومخابره دوستان عزیزمان در وبسایت مذکور و طبق خبری که درپست یک ماه پیش دادم معین اهنگ دیگری ازآقای افکار که آهنگساز ترانه همدم بود وبا ترانه سرایی خانم ترانه مکرم با ترانه ایی به اسم: (( یه راهی پیش پام بذار)) دارد که ممکن است درالبوم قرار بگیرد.

امسال خبرها در رابطه با کارهای جدید معین بسیار روحیه بخش وخوشحال کننده است چون همچنان استاد را به لطف خدا پرکارتر از همیشه واکتیو تر می بینیبم؛

با توجه به حجم زیاد کارها باید دید که چند کار درالبوم استاد قرار خواهد گرفت حدود ۲۰ ترانه آماده شده است به غیر از همدم وخون سیاوش وخاطره ها!

البته کریسمس امسال بمناسبت شب یلدای ایرونی هم معین میهمان شبکه بی بی سی پرشین خواهد بود بهمراه یک موزیک ویدئو جدید! این خبر رو پایگاه اطلاع رسانی معین فنز اخیرا مخابره کردند؛

کارهای البوم رو که یحتمل! درالبوم معین قرار می گیرد به این شرح خواهد بود:

 

1- به خاطر میسپارم      ترانه سرا: حسن علیشیری      اهنگساز: بابک زررین       تنظیم: مهران خلیلی

۲-کنار تو                     ترانه سرا: افشین یدالهی         اهنگساز: بابک زررین       تظیم: بابک زررین

۳- دیوونگی نکن           ترانه سرا: افشین یدالهی         اهنگساز: بابک زررین       تنظیم: نیکان

۴- وقتی چشات بارونیه   ترانه سرا:افشین یدالهی         اهنگساز: بابک زررین       تنظیم: بابک زررین

۵- دلم تنگته                ترانه سرا: مریم دلشاد             اهنگساز: بابک زررین       تنظیم: ارتاشست

۶- دنیا                        ترانه سرا: حمیدرضا صمدی       اهنگساز: بابک زرین

۷- دارم از دست میرم    ترانه سرا: حمیدرضا صمدی        اهنگساز :بابک زررین

۸- با تو میشه              ترانه سرا: حمیدرضا صمدی        اهنگساز: بابک زررین

۹- اهنگ محلی            ترانه سرا: فولکلور                    اهنگساز: معین          تنظیم: امیر بدخش

۱۰- من عاشقترینم       ترانه سرا: هما میرافشار            اهنگساز: معین             تنظیم: کاظم عالمی

۱۱- آغوش تو               ترانه سرا: بابک صحرایی             اهنگساز : بابک بیات     تنظیم :کاظم عالمی

۱۲- بچه های البرز        ترانه سرا: بابک صحرایی             آهنگساز: بابک بیات     تنظیم :کاظم عالمی.

۱۳-همدم                    ترانه سرا:افشین مقدم               آهنگساز و تنظیم کننده علیرضا افکاری

۱۴- تنهایی                 ترانه سرا:  اهورا ایمان              آهنگساز: بامداد بیات     تنظیم کاظم عالمی

۱۵- شعری از مینا جلالی آهنگ و تنظیم از صادق نوجوکی(نام آهنگ مشخص نیست).

۱۶- آهنگ وشعری از ژاکلین با تنظیم کاظم عالمی (نام آهنگ مشخص نیست)۱۰

۱۷- شعر و آهنگی شاد از بابک رادمنش با تنظیم شوبرت آواکیان (نام آهنگ مشخص نیست)

۱۸- شعر و آهنگی از بابک رادمنش با تنظیم آراهاربرتیان

۱۹-یه راهی پیش پام بذار  ترانه سرا: ترانه مکرم         اهنگساز:افکاری     تنظیم:علیرضا افکاری

واگر ترانه ی خاطره ها را هم به لیست اضافه کنیم جمع ترانه ها به ۲۰ عدد می رسد..

با ترانه سرایی ترانه مکرم واهنگسازی وتنظیمی از سیروان خسروی.

پخش ویدئوی جدید…

ودرآخر باید منتظر این بود که ببینیم کدام ویدئو بزودی منتشر می شود وبعنوان کار سوم معین در دسترس علاقمندان قرار می گیرد آیا به خاطر می سپارم یا کنارتو ویا عاشقترینم ویا حتی دلم تنگه…

برچسب ها دانلود آلبوم جدید معین به نام دلم تنگه , آلبوم جدید معین دلم تنگه , دانلود آلبوم 2012 معین به نام دلم تنگه , معین دلم تنگه آذر90 , دانلود آلبوم جدید معین اذر ماه90 , خرید آلبوم اورجینال معین , به خاطر میسپارم , کنار تو , دیوونگی نکن , وقتی چشات بارونیه , دلم تنگته , دنیا , دارم از دست میرم , با تو میشه , اهنگ محلی , من عاشقترینم , آغوش تو , بچه های البرز , همدم , تنهایی , یه راهی پیش پام بذار , خاطره ها , دانلود آهنگ جدید معین به نام به خاطر میسپارم , دانلود آهنگ جدید معین به نام کنار تو , دانلود آهنگ جدید معین به نام دیوونگی نکن , دانلود آهنگ جدید معین به نام وقتی چشات بارونیه , دانلود آهنگ جدید معین به نام دلم تنگته , دانلود آهنگ جدید معین به نام دنیا , دانلود آهنگ جدید معین به نام دارم از دست میرم , دانلود آهنگ جدید معین به نام با تو میشه , دانلود آهنگ جدید معین به نام اهنگ محلی , دانلود آهنگ جدید معین به نام من عاشقترینم , دانلود آهنگ جدید معین به نام آغوش تو , دانلود آهنگ جدید معین به نام بچه های البرز , دانلود آهنگ جدید معین به نام همدم , دانلود آهنگ جدید معین به نام تنهایی , دانلود آهنگ جدید معین به نام یه راهی پیش پام بذار , دانلود آهنگ جدید معین به نام خاطره ها , آهنگ ایرانی , آهنگ های فوق العاده زیبا , اخبار موسیقی , اخبار موسیقی ایران , تک آهنگ غمگین , تک آهنگ پاپ ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
downloadable music, آهنگ ایرانی, آهنگ جدید, آهنگ های جدید, آهنگهای جدید, اهنگ جدید, بهترین سایت دانلود آهنگ, تک آهنگ جدید, دانلود آلبوم, دانلود آلبوم جدید, دانلود آهنگ, دانلود آهنگ جديد, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید 1390, دانلود آهنگ جدید 90, دانلود آهنگ های جدید, دانلود آهنگهای جدید, دانلود اهنگ, دانلود اهنگ جدید, دانلود ترانه, دانلود جدیدترین آهنگ پاپ, دانلود موزیک, دانلود موزیک جدید, موزیک جدید, پرشين موزيك
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 693
  • کل نظرات : 450
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 6789
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 672
  • بازدید امروز : 222
  • باردید دیروز : 2,488
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 222
  • بازدید ماه : 58,630
  • بازدید سال : 348,727
  • بازدید کلی : 17,252,129
  • کدهای اختصاصی